Turkiet

Tänkte berätta lite om turkiet. 
Jag ska iaf till turkiet på måndag,och då ska jag åka med mamma hennes kille och hans dotter, så de blir nice. Vi ska till Alanya men kommer inte ihåg vad hotellet ligger men tror det var 80m till centrum eller något sånt, men det kommer inte finnas internet på rummet bara i lobbyn kommer endå kunna blogga då o då på mobilen för jag kommer inte ta med mig datorn för det kommer bara ta massa plats och kilon och jag ska köpa en hel del där nere! Men vi kommer iaf åka runt 23-24 på natten på måndagen så man kan sova på flygget sen kommervi landa runt halv 6 på tisdagen och då kommer vi till hotellet runt 8,så då kommer jag ligga vid poolen och typ sova, haha!
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback